click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lately
2015-08-01, 20:31:00


Jag har ju inte hunnit med bloggen på sistone! Det har varit ganska fullt upp. 
 
Mina två sista semesterveckor var det inte lika fint väder, men ändå ganska okej. Hälsade på mina föräldrar och träffade vänner. Fick också träffa några som jag inte träffat på ett par år, Nina, Johan och Emma, Gabriella och Christoffer. Det var fint!  Jag var på bröllop och begravning. Och semestern tog slut alldeles för snabbt!
 
Nu har jag redan jobbat två veckor och har fyra veckor kvar innan skolan börjar! 
 
Förra helgen var jag och min syster i Göteborg. Det var fint att komma tillbaka dit, men det regnade nästan hela tiden. Vi gick på Liseberg på lördagen. Åkte Lisebergbanan, Balder, Helix, Atmosfear, Uppskjutet, Höjdskräcken, Hanghai och Flumeride, men trots regn var det ganska mycket kö. Vilade på hotellet en stund och sedan gick vi ut och åt. På söndagen shoppade vi, tyckte att jag gjorde en del fynd. 
 
I veckan har jag mest varit social, träffat Sofia, Karl, Karin, Denis och Inga. Så skönt med en lugn helg nu! 
 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0