click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



100-årsfest
2015-02-09, 21:37:05


Måndag och trött efter en händelserik helg. I lördags åkte vi först till Osby för tennisträning, trevligt som vanligt! På kvällen var det 100-årsfest (faster 65 år + kusin 35 år) i gamla vattentornet i Ystad. Min kusin bor där, men festen var på de tre översta våningarna i festlokal. Där blev det massor av mat, vin och umgänge. Dragshow bjöds det också på under kvällen, det var faktiskt riktigt bra! Väldigt fin fest! 
 
Sov över hos mina föräldrar och fick träffa Selma (katten) lite också. Sedan på söndagen blev det att åka in till Malmö för att hälsa på min mammas moster och min morfar. På kvällen hann Denis och jag med lite mys med rysk film. 
 
Denna veckan är ganska fullbokad. Det blir först på fredag som man får slappa i soffan hela kvällen! Men det är ju kul att det händer saker med. 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0