click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Timo och Disa
2015-10-03, 23:07:40


I går kväll flyttade lilla Disa hem till Timo och mig! Eller, lilla och lilla, hon är faktiskt större än Timo fastän hon bara är knappt sju veckor gammal. Timo måste vara ovanligt liten. 
 
Hon är så himla söt! Det märks verkligen att hon haft en bra uppväxt, hon verkar så trygg och lugn. Och hon är inte rädd för mig; Hon har redan suttit på fingret och ätit hirskolv flera gånger och även landat på min axel. Jag hade egentligen inte tänkt släppa ut henne första dagen, men hon ville så gärna ut. Det gick väldigt bra i alla fall, hon är duktig på att flyga! Hon försöker att bli kompis med Timo, men Timo är lite svår. Han låter henne sitta ganska nära, men om hon kommer för nära säger han ifrån eller flyger iväg. Jag hoppas att han vänjer sig så småningom och vill vara kompis med henne. 
 
Nu sitter Timo i sin bur och sover och Disa har fluffat upp sig på gungan i sin tillfälliga bur. Jag håller på att somna i soffan som vanligt. Får väl lägga mig snart och gå upp i tid i morgon i stället. 
 
Tusen tack uppfödare Charlotte Ågren i Skurup för fina lilla Disa (Lill-MFF)! 
 




Gabriella

Åh så vacker hon är, Disa, och vilket fint namn. Grattis!! De är jättefina båda två. Hoppas Timo accepterar henne snart. Kram <3

2015-10-03, 23:31:28
Marie

Så fin hon är! De kan bli ett vackert par...❤️
Kram

2015-10-05, 08:12:10




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0