click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Opalin ljusblå skuggvinge
2015-09-29, 20:40:00


Nu har jag bestämt mig. På fredag ska denna skönhet få flytta hem till mig! Hon är strax över sex veckor gammal nu (född den 16 augusti) och bor i Skurup. 
 
Jag har en bra känsla denna gång. Hon har haft en väldigt bra uppväxt och är van vid människor. Enligt uppfödare Charlotte är hon social och nyfiken, en bra flygare och hjälper till att hålla koll på flocken. :)
 
Jag är kär (och jag hoppas att Timo också kommer bli det)! 
 
Foto: Charlotte Ågren




Marie

Vad kul att du provar igen! Hoppas Timo blir glad ❤️

2015-09-29, 21:47:28




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0