click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Emil Jensen på Malmöfestivalen
2016-08-18, 23:27:00


I går, den 17 augusti, såg jag Emil Jensen på Malmöfestivalen. Det var den sjätte gången jag såg honom, men nästan tre år sedan sist. Det var bra som vanligt, men när man redan har sett honom fem gånger blir det inte direkt någon överraskning. 
 
Bandet bestod av Hanna Ekström på fiol, Anna Dager på cello, Lisa Lindal på klaviatur och Fredrik Myhr på slagverk. Anna Dagers cellospel var så vackert och höjde betyget rejält på konserten! 
 
Nya låtar var Saknar du mig? och Gå aldrig ombord. Bästa låtarna var enligt mig Lite väl John & YokoMaj förra året och min absoluta favorit Växlande molnighet
 
 
Låtlista 
Saknar du mig? 
Hur lyckliga kan vi bli
Bedrägeri
Lite väl John & Yoko
Maj förra året
Gå aldrig ombord
Så får du mig ändå
Växlande molnighet
Radioaktivitet

Extranummer
Inte vackrast i världen
Hör dåligt fattar trögt
 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0