click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ringsjö värdshus
2017-05-01, 21:32:00


Det har ju mest blivit bilder här på bloggen den senaste tiden. Jag kanske ska börja skriva lite mer igen. Det är ju ganska roligt ändå, och roligt att kunna se tillbaka på vad som hänt under åren. Jag har haft min blogg i över 9 år nu, sedan jag var 22 år! 
 
Jag har nu kommit halvvägs i utbildningen till socionom. I höstas läste vi juridik, vilket jag trivdes väldigt bra med. Denna termin har vi läst om olika problemområden och skrivit B-uppsats. Just nu håller vi på med samtals-metodik. 
 
I övrigt känner jag mig trött, orkeslös, utmattad, nedstämd... Det mesta känns överväldigande. Hur ska jag orka jobba heltid? Ha praktik? Gå i skolan? Städa lägenheten varje vecka? Sminka mig varje dag?
 
Det som jag skulle komma fram till i detta inlägg var att jag i dag varit på Ringsjö värdshus och lunchat med min underbara vän Gabriella. Fint ställe med fin utsikt. Vi åt och pratade i ungefär fyra timmar innan jag tog tåget tillbaka till stan. Det var nog precis vad jag behövde denna måndag den 1 maj. Vi har varit vänner i 13 år nu. 
 




Gabriella

Så vackra bilder och tusen tack för dina ord! Helt fantastiskt att vi har varit vänner i hela 13 år. Jag är så glad för det!! Du kommer att klara av den här jobbiga tiden kära Emma!! Tänk en sak i taget bara. Du fixar det och jag finns alltid för dig!! Kram min kära vän! ❤️❤️

2017-05-01, 23:52:08




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0