click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Walking In My Shoes
2011-04-25, 20:04:31


Här är skorna som jag köpte i Göteborg. Hittade dem på Nilson Shoes, var ganska mycket dyrare än vad jag hade tänkt mig men vad ska man göra när man inte hittar några andra? De kändes sköna och är av skinn dessutom. Ska prova dem hemma lite till för säkerhets skull. Vad tycker ni? Kan de passa som vårskor?





Britt-Helene

Fina kängor :) Men de ser svarta ut. Tyckte du sa att de var bruna.

2011-04-25, 21:20:27
Marie

Åh, jättesnygga kängorEmma! Men var det inte sommarskor du skulle ha? Nu får dra med Oskar en runda till...hihi

2011-04-26, 11:43:53
Caroline

Tänker på pippi långstrumps kängor när jag ser dina ;)

2011-04-26, 21:33:49




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0