click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



The Day The Earth Stood Still
2008-12-14, 00:04:46


Har precis varit på bio! Såg på The Day The Earth Stood Still. Inte riktigt min typ av film, vilket jag visste om redan innan, men den var helt okej. Den är ju ganska sann. Var lite tråkigt bara för vi hade köpt biljetter på internet, men när vi kom dit så fick vi inte ut några biljetter. Så kollade vi i kassan och då hade det varit bokat biljetter till i går. (SF:s sida ville inte fungera först när vi skulle köpa biljetterna, så jag vet inte om det var därför det blev fel datum.) Vi fick ju köpa nya biljetter i dag i alla fall. Fick bra plats och så men det var ändå 170 kr i sjön. Men men.





teddan

tråkigt d där me biljetterna...=/



men ja den filmen vill jag me se:) men på måndag ska ja och 2 av mina klasskompisar på bio! "twilight" =)



ses till jul! kramar!

2008-12-14, 01:22:33
URL: http://teddykrueger.blogg.se/
Elin

Oh, vad kul att ni fått soffan! Fast det var kanske ett tag sen nu? Du får ta foto och lägga in så jag får se den! :) Kram till världens bästa syster!

2008-12-15, 22:07:49
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0