click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Coca = Delicatoboll?
2008-02-11, 11:00:00


Jag måste bara berätta en rolig sak från Stockholm. Innan The Cure-konserten började tänkte vi köpa Coca Cola.

Det finns ett klipp med Johan Glans på Youtube. Han berättar om när han var uppe i Stockholm och skulle beställa Coca Cola och sa "Jag vill ha en Coca" men de fattade inte vad han menade. Så var det någon bakom disken som sa "Jag tror han vill ha en kaka".

Så jag tänkte testa om det gick att säga "Coca" i stället för "Cola". Men nej, då slog han in Delicatoboll! :P






Anonym

kittlar i halsen, hur mår du såhär i slutet av lördagen ? (:

2011-06-12, 02:03:18
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0