click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



One day less
2008-01-21, 20:28:56


Då var en dag avklarad på Hudkliniken. Bara 9 veckor och 4 dagar kvar.

Jag längtar redan tillbaka till skolan. De var trevliga där, det är inte det; Jag fick ett schema, egna inloggningsuppgifter, egna nycklar, ett eget litet skåp och till och med ett eget rum att sitta i. Men jag orkar knappt med att träffa massa nya människor, lära mig nya lokaler och nya arbetsuppgifter just nu.

Jag tycker bättre om att gå i skolan än att jobba. Men ja, jag brukar tycka att det är hemskt i början, och ja, det brukar faktiskt kännas bättre efter ett tag.




Emilia

I hear ya!! Längtar tillbaka till skolan.. Känns lite ensamt att inte kunna prata med någon om allt varje dag längre.. Och jag saknar min bloggkompis = )

Kramar

2008-01-21, 20:59:18
URL: http://encephalon.blogg.se
Daoruang

Hej vännen! Så du har redan börjat nedräkningen... :-) Det kommer säkert att kännas bättre om några dagar när du har installerat dig och lärt känna omgivningen bättre. Jag saknar också klasskamraterna och allt skoj som vi har. Ha det bäst och sköt om dig! Kram

2008-01-21, 21:44:47
URL: http://darling79.blogg.se
Daniel

Du kommer garanterat vara trött på skolan sen och vill bara ut och jobba, jag loivar...kämpa på.

2008-01-22, 20:53:18
URL: http://tretorn76.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0