click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sick
2009-11-08, 17:48:42


Jaa... denna helgen blev ju inte riktigt som man tänkt sig. Såg fram emot en härlig sovmorgon i går men i stället vaknade jag med illamående halv fem. Maginfluensa, tjoho! Vad sjuk man kan bli så plötsligt! Låg i sängen till tre-fyra på eftermiddagen då jag lyckades ta mig bort till soffan. Så fort jag gick upp blev jag bara ännu mer illamående, yr och kallsvettig. Låg och slumrade hela dagen. Fick såklart ställa in den planerade festen. Var tänkt att min syster och några till skulle komma, och vi skulle ätit tacos och gått ut. Men det får bli en annan gång.

I dag är jag i alla fall bättre men har i stort sett bara vilat. Tror jag ska spela lite Final Fantasy X nu.

Annars undrar man ju hur det har gått med tjejen som jag skrev om i förra inlägget. Verkar som att det var hennes före detta kurdiske pojkvän som hade misshandlat henne. Otäckt! :/

Hoppas ni har haft en bra helg! :)




Emilia

Krya på dig!! Låter verkligen hemskt! Kram = )

2009-11-09, 14:28:14
URL: http://encephalon.blogg.se/
Dennis

Hej Emma det var ett tag sen =)

tråkigt att du är sjuk du får krya på dig med mycket vätska och vila =)

Tänkte höra om du kan hjälpa mig att designa en blogg =P är lite dålig på det xD har skrivit min gammla ovan så du kan kolla den =) behöver lite tips ;D

krya på dig kram Dennis

2009-11-09, 20:18:21
URL: http://heligelars.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0