click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Supernatural
2010-06-21, 22:25:10


I dag har jag varit själv på BB. Det var fullt upp, men det kändes bra och förhoppningsvis har jag gjort rätt ocskå. ;) Dagen gick hyfsat snabbt och vid halv fem gick jag och Marie (som sitter mittemot mig nu) ner i källaren och tränade. Blev 30 minuter på crosstrainern och 30 situps. :) Sen var jag och handlade lite och när jag kom hem gjorde jag en stor fruktsallad! Så det blev inte så mycket kväll över sen.

Jag hann i alla fall också med att vinna March of the Pigs med Nine Inch Nails på Ebay, både del 1 och 2, nice! Beställde även Blue Sky Noise (deluxe-versionen) och en t-shirt med Circa Survive. Så nu är det bara att vänta på leverans! :)





Tim

Schysta grejer! :)

Snygg färg på tröjan med.

Man kan ju aldrig få för många halos ;)

2010-06-21, 22:57:24
Dennis

Najs t-shirt =) fastnade dock inte för musiken ;S men gillade tröjan =)

2010-06-22, 00:37:02
URL: http://dennistraning.blogg.se/
Emilia

Snygg tischa!! Vad mycket du har bloggat när jag vart borta = ) Och tränat och allt hehe!



Jag jobbar bara kvällar nu några dagar så det blir lite svårt på träff-fronten. Vad ska du göra i helgen då??



Kramar!!!

2010-06-22, 12:43:56




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0