click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Maria Montazami
2010-03-10, 22:00:51


Kort inlägg. Måste verkligen sova i tid i dag! Det var nästan så att jag höll på att somna mitt i anteckningarna på jobbet i dag. :P

Kvällen har gått fort som vanligt. Har i alla fall hunnit med att kolla lite på japanskan. En av mina arbetskamrater tyckte att jag skulle ta chansen nu medan jag är ung och fri att åka till Japan och plugga där. Det hade ju varit extremt spännande! (Samtidigt är jag lite feg och det hade ju varit mycket att fixa med...)

I går träffade jag Emilia. Vi fikade (som alltid) med äppelsmulpaj och såg på Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami är bara så bäst! ♥







Emilia

Hehe, hon är ju lixom lite borta = )



Tack så mycket för kakan!!



Kram

2010-03-10, 22:40:14
URL: http://encephalon.blogg.se/
Teddy

hon e ju heeeeeeeeeeeelt FUCKED! :O mörkrädd

2010-03-11, 16:26:06




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0