click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kävellään me käsikädessä
2011-04-10, 21:27:28


Min helg. Om man bortser från tåg som strular och mardrömmar om halalslakt och presidentmord så har det varit en toppenhelg! :D

Skulle tagit tåget 16.36 i fredags men på grund av blåsten var detta inställt. (Det var tydligen träd som hade fallit över spåren.) Det skulle komma bussar i stället men det dröjde evigheter, och när de väl kom blev de fulla direkt, så inte kom jag med någon buss. Efter att ha stått i storm och väntat på centralen i 1,5 timme bestämde jag mig för att köpa nya biljetter till ett annat tåg. Så äntligen, 18.06 lämnade jag Kristianstad och var framme i Kalmar 21.05.

Så helgen har alltså spenderats med Oskar i Kalmar/Lindsdal hos hans söta föräldrar. Där har det blivit massa fika, spel, promenader, restaurang och fotografering. Det har ju varit så härligt väder, äntligen är våren på gång! Hann med en snabb sväng över till Öland också, har inte varit där sedan jag var liten. Fick även träffa hans ena bror och hans ena syster samt hans brorson Felix, 3 år, som var världens sötaste! ^^ 

Tack för en jättefin helg!






Staffan

Fin blombild

2011-04-10, 22:06:46
Marie

Vad trevlig helg du verkar ha haft med din Oskar! Fina bilder!

2011-04-11, 10:24:11
Oskar

Blev jättefint med nya headern, finaste! Vi ses snart igen <3

2011-04-12, 09:55:17
URL: http://vakentimmar.blogspot.com
Elin

Så fina bilder! Gillar den sista jättemycket! :)



KRAM! <3

2011-04-13, 21:38:04
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0