click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



La Cienega Just Smiled
2011-01-02, 23:04:35


Nu har man varit ledig i tre dagar, men det har känts som mer än så. Har bara varit hemma, röjt och städat så nu är min lägenhet finare än någonsin! :) Förutom det har det blivit mycket musik, slappande i soffan och lite promenader. Dock har det blivit glashalt nu sedan det började töa och sen blev kallt igen. Hade varit lättare att ta sig fram med skridskor känns det som. :P

Jag har dessutom tagit fram penna och block igen och försökt komma in i dikt-tänket. Tror att jag lyckades lite, vilket känns väldigt kul. Jag gillar att skapa, tyckte om att skriva förut. :)

Måste bara säga också att The National är såå underbara! ;) Älskar dem, deras texter, musik, sången och allt! Speciellt Ada, Green Gloves och Available, men det är inte lätt att välja ut vilka som är bäst. ;) Ryan Adams är också väldigt bra, fastnat för La Cienega Just Smiled. Musik är verkligen bäst, när man är glad, ledsen, arg eller vad som helst - den finns alltid där och får en att känna sig extra glad, mer förstådd eller mindre ensam. ♥






Dennis

Fin bild =)

2011-01-02, 23:42:33
URL: http://dennistraning.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0