click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Like Yesterday
2011-03-06, 14:34:33


10 dagar sedan jag bloggade. Way too long. Har i stort sett inte varit ensam något sedan dess, så det kan väl förklara saken. Men nu är jag tillbaka.

Jag börjar med det senaste. I går var egentligen är väldigt fin dag. Emilia kom hit och sen tog vi en sväng på stan. Det var soligt och det kändes nästan lite som vår i luften. Efter det följde jag med Emilia bort till sjukhuset, hon skulle jobba och jag tänkte passa på att träna lite. Träffade Marie där och sen följde jag med henne hem till Vä. Där blev det musik, middag och melodifestival. Erling lagade oxfilé med potatisgratäng och madeirasås - det godaste jag ätit på länge! Verkligen en mysig kväll, tack så mycket!

Ni betyder så mycket för mig!






Britt-Helene

Mmm, vad det ser gott ut. Lyxigt att bli bjuden så fin middag.

2011-03-06, 15:32:46




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0