click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



TV-bänk
2011-10-12, 21:51:37


Jag har letat efter en ny TV-bänk i några år nu. Ville ha en i ek i stället för den svartbruna jag hade, och dessutom ville jag ju såklart att alla mina saker skulle få plats. Inte det lättaste att hitta! Men NU så!

I söndagskväll hittade jag en fin TV-bänk på Blocket. I måndagskväll stod den i min lägenhet! Dock var det inte så lätt att få hit den som det lät. Frågade Pernilla om hjälp som i sin tur frågade sin mamma om hjälp. Hennes bil var rätt stor så vi tänkte att den nog skulle gå in där. Men när vi väl var ute i Hammar och såg bänken insåg vi att vi hade fel. Så vi fick köra hem till Pernillas Christians syster och låna ett släp, tillbaka till Hammar och lasta på bänken, hem till mig och bära upp bänken en våning... och sen slapp jag resten, men Pernilla och hennes mamma fick ju köra runt lite till. Det blev hur fint som helst i alla fall! Emilia kom förbi sen och hjälpte mig lite med att koppla in sakerna igen.

TUSEN TACK för all hjälp, ni är bäst! Jag är så glad att jag har er!!






Elin

Jättefin! Finare än den vi såg på Leander Pehrson vad jag kan minnas. :) <3

2011-10-12, 23:53:15
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0