click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tulips
2012-03-13, 19:05:56


Fick denna fina bukett med tulpaner av Mona-Lisa på jobbet i dag, bara sådär. Så den ska få pryda mitt hem nu ett litet tag framöver! Fint!

Tack så mycket söta du!






Marie

Sååååå fina tulpaner!!



OCH jag fick också en likadan... Min står lika vackert!



Helt galet gulligt av Mona-Lisa, hon är så go!



Ses i morrn!



Kram Marie

2012-03-13, 21:44:52
URL: http://marieclair.blogg.se/
Mona-Lisa

Hej Emma!



Tänk vad lite som behövs för att glädja någon!

Vilken fin bild du har tagit med din kamera.



Vänta du till jag kommer med mina fina bilder!!



kram på dig

2012-03-22, 14:51:25




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0