click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Väska!
2012-03-28, 21:42:34


I dag tycker jag att jag har varit ganska duktig! Jag har till och med tränat! Marie och jag försöker ju komma igång igen efter sommaren - så i dag blev det löpband, bänkpress och lite annat på jobb-gymmet! Woho!

Efter jobbet gjorde jag några nödvändiga ärenden på stan. Då råkade jag även gå förbi väskaffären som hade rea på allt i butiken på grund av ombyggnad. Var ju tvungen att ta mig en titt och då hittade jag denna fina väska som jag fastnade för! Egentligen behöver jag nog inte fler väskor, men 79 kronor, kände mig tvungen att köpa!

Sedan tvätta och städa och greja, så jag har inte ens hunnit med någon sömn i soffan i kväll. Snart sovdags i alla fall!





Elin

Så fin den var! Bra med både handtag och axelband. :) Jag behöver också en ny väska, fast en lite mindre "shopping-väska" som rymmer plånboken. ;)

2012-03-28, 23:49:50
URL: http://distinguish.blogg.se/
Elin

Jaa, vad kul! :) Jag jobbar bara lördag 9-16 annars är jag ledig både imorgon och söndag! :D

2012-03-29, 13:31:50
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0