click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kattklänning
2012-05-15, 21:35:34


På begäran lägger jag nu upp en bild även på kattklänningen som jag köpte i helgen. Det blev bara en bit av den, men ändå! Dock måste jag säga att den är väldigt mycket finare på, så om ni vill se hela får ni se den på mig någon dag!

Just nu är soffan skönare än någonsin. Lång dag på jobbet och i kväll tvätt och hårfärgning. Tyckte inte att håret blev tillräckligt rött sist jag färgade, så nu valde jag flaming copper. Jag tror att det blev ganska flaming faktiskt, men vi får väl se när det torkat.

Har även varit borta hos mina supertrevliga och snälla grannar och hämtat tillbaka min mat. Har fått frysen fixad nu, fick ingen ny som jag hade hoppats på, men den fungerar i alla fall.

Det här måste vara det mest intressanta inlägget på länge, eller? Hoppas ni har en skön tisdagskväll i alla fall mina kära läsare! :)

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0