click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sommardagar
2013-07-22, 21:15:00


Sista semesterveckan nu, tiden går alldeles för fort! 
 
I dag hängde jag med Sofia och hennes vänner till Balsby för ett dopp i sjön. Har inte badat på evigheter, och har aldrig badat i en sjö. Men det var trevligt!
 
I går var jag på picknick i parken med Emilia och Nicole. Vi hade kamerorna med alla tre också så efter fikat med nybakta muffins gick vi en sväng och fotograferade. Efter det gottade vi oss med lite onyttig middag och TV-spel. 
 
Det bästa med semestern är nästan att man kan sitta uppe på kvällen och pyssla, den bästa tiden på dygnet. Så nu ska jag brygga lite kaffe, äta choklad och greja i Photoshop. 
 
Nicole och Emilia




Anonym

Du verkar ju ha det riktigt semesternice!! ☀
OCH badat har du också hunnit med...

Fin bild på fina flickor!!

Kram

Svar: Ja, jag längtar faktiskt inte tillbaka till jobbet än! ;) Har massa mer jag vill hinna göra! :) Hoppas ni har det bra i alla fall!
Men varför har du börjat vara anonym?! ;) Kram!
Emma

2013-07-22, 22:23:00
Marie

Hahaha, jag är inte mer "anonym" än vanligt...😀
Det var nog bara Tryckfelnisse som varit framme!
Kram

Ses snart!! ☀

2013-07-23, 20:29:16
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0