click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sci-fi-mässa i Malmö
2013-03-05, 23:13:56


Här kommer några bilder från i lördags när jag var på Sci-fi-mässan i Malmö. Sci-fi är egentligen inte min grej, men det var riktigt trevligt ändå. Åkte dit med Ted och "Eric Draven". Mycket folk! Träffade på Dennis och hans bror Daniel också som jag inte sett sedan vi gick ut gymnasiet för nio år sedan, kul!
 
Robert Englund och Heather Langenkamp från A Nightmare On Elm Street var där och signerade. Annars var det mest försäljning av diverse saker. Jag köpte en figur (Voldo) från Soul Calibur, mitt favoritfightingspel. Man ville ju ha något minne därifrån!
 




Marie

Nya äventyr igen...😄
Verkar rätt coolt ju!

Jaså, Eric Draven var där också...😄
Fräckt!

Svar: yes, jag är nästan ute och far lika mycket som ni två nuförtiden! ;) jaa, det var lite coolt att gå där med eric draven! ;) han var ju rätt poppis! ses i morgon, då är det fredag! :)
Emma

2013-03-06, 18:29:14
URL: http://marieclair.blogg.se
Tim

Coolt! Snygga bilder det blev!
Speciellt de på Eric ;)

Svar: ja, eller hur! ;) tycker att den på eric längst ner är rätt nice! ;) tack för kommentaren! :D
Emma

2013-03-07, 21:41:22




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0