click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Море
2014-08-03, 21:28:00


Detta har verkligen varit den mest underbara helg man kan tänka sig! Det har känts riktigt avkopplande efter en stressig vecka på jobbet.
 
I fredags kväll blev det ett par timmar tennis utomhus och efter det mys med film, Chocolate. I går fixade vi lite fint i min lägenhet, bland annat med gardiner. Det blev så mysigt! Och på kvällen blev det finmiddag på BAR-B-KO. Jag lyxade till det med oxfilé och Denis med grillspett, och så blev det varsitt glas vin till det. Det godaste jag ätit på länge, kanske någonsin? 
 
I dag var vi i Yngsjö och solade och badade i fyra timmar. Det var helt underbart med vågor och varmt i vattnet! Sedan tog vi med oss en engångsgrill till parken och myste vidare där. Kamerorna har fått följa med oss hela dagen också. Nu blir det helgens sista glas vin till Johan Glans - World tour of Skandinavien.
 
Första och bästa helgen på ett tag med min älskling. Lycka! 
 




Gabriella

Så härligt, Emma! Du förtjänar all lycka <3 Fina bilder!! Kram :)

2014-08-04, 22:21:45




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0