click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



År 2014
2014-12-31, 11:23:00


Här är mitt år 2014.
 
 
Det var vinter och jag var ute och fotograferade en del.
 
 
Jag blev uppvaktad med rosor.
 
 
Våren kom och kameran hängde med.
 
 
Åsa, Inga, Pernilla och Theo ställde upp som modeller när jag ville träna på porträtt.
 
 
Jag fick uppdrag som studentfotograf.
 
 
Och som bröllopsfotograf.
 
 
Sommardagarna spenderades på stranden med min kärlek.
 
 
Eller på tennisbanan.
 
 
Eller ensam när min kärlek var utomlands, men jag fick en fin present när han kom hem. 
 
 
Vi var på Malmöfestivalen och såg First Aid Kit.
 
 
Sedan kom min favoritfotograf och fina vän Matilda på besök från Umeå.
 
 
Vi förlorade vår älskade Leia. 
 
 
Jag fyllde år och blev firad med fina presenter. 
 
 
Vi fick en ny familjemedlem, söta Selma.
 
 
Julen kom och den spenderades med nära och kära. 
 
 
Jag känner inte att 2014 har varit ett så bra år, men det har ju trots allt hänt en del fina saker. Jag har fått umgås med min kärlek, min familj, mina vänner och arbetskamrater. Jag har också upptäckt massa ny bra musik, Земфира, Ночные Снайперы och Мара. Och det har blivit mycket tennis. 
 
För snart fyra månader sedan, i september, förlorade vi vår älskade Leia. Saknaden är stor, men hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan. 
 
 
GOTT NYTT ÅR! ♥




Matilda Holmqvist

Låter ändå som du haft ett par fina stunder, vilket gläder!

Gillar verkligen bilden du har fotat på mig, är det möjligt att du kanske kan maila den (högupplöst) till mig? :)

Stor kram!

2015-01-10, 21:43:03
URL: http://myphoto.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0