click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Рождества
2014-12-23, 17:54:00


Lillejulafton. Jag har inte blivit så mycket bättre på att blogga än, men det blir kanske bättre till nästa år? Jag vet inte riktigt vad jag gjort sedan sist, det har nog varit mest jobb och tennis.
 
Jag har en veckas semester nu, så skönt! I går var vi och hälsade på Denis familj och lilla Lora (sötaste hunden ever, och i stort sett den enda hund jag gillar). Och i dag har vi julmys på tu man hand! Vi har haft ett litet julbord här hos mig och sedan paketöppning, mycket lyckat! ♥ Nu blir det fortsatt mys resten av kvällen! 
 
God jul alla mina vänner! ♥
 




Åsa

God jul fina Emma! <3

2014-12-23, 23:58:10
URL: http://asaassar.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0