click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



праздник
2014-02-17, 21:50:00


Måndagen avklarad! Det har dock varit en lyxig måndagskväll. I går blev jag så sugen på smörgåstårta (igen), så i dag efter jobbet köpte vi hem ingredienser och la ihop en! Den blir ju bäst om den får stå till nästa dag, men den var riktigt god i dag med. Och där blev 2/3 över till i morgon.
 
Helgen var underbar, som den brukar vara nuförtiden. I fredags kväll spelade vi tennis. I lördags firade vi Denis syster Julia som fyllde 18 år. Blev bjudna på massa mat, chokladtårta, diverse sorters vin och såklart vodka! Det var riktigt trevligt och kul, så goa människor! спасибо большое! ♥
 
I går hälsade vi på min älskade syster med sambo och två nyinflyttade små liv - två vita, fluffiga, ljuvliga kattungar! Jag blir ju såå kär! Fick fika med kaffe och kanelbullar, mysigt! Sen på kvällen var jag på tennisträning. Tennis är så bäst! 

Det blev inte så bra kvalitet på bilderna nedan, hade bara mobilen med på festen. Men bättre än inget i alla fall! God natt! :) 
 




Elin

Inga bilder på kisarna? Är nyfiken ;) <3

2014-02-17, 22:06:20
URL: http://distinguish.blogg.se
Marie

Åh så gott och trevligt det ser ut att vara!!😛
Jag tycker bilderna är jättefina trots att inte finkameran var med...
Denis syster är så söt!
Kram
Ses i morg ☀️

2014-02-18, 22:26:21
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0