click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



En dag
2014-07-27, 22:46:00


Söndag. Воскресенье. Och jag har haft hela helgen på mig men ändå bloggar jag i sista stund. Men det har varit en lite jobbig helg med trötthet, yrsel och tryck över bröstet (läkemedelsbiverkning). Jag hoppas att allt är bättre i morgon, blir lite orolig än om jag säkert inte behöver vara det.
 
Jag passar i alla fall Leia nu och vi har varit ute och solat. Leia höll sig som tur var i skuggan. Lyssnat på musik i iPoden med mina nya hörlurar, Sennheiser CX 400-II, kan rekommendera dem! Och i kväll tittade Emilia förbi en stund, mys! 
 
Lyssnar i stort sett bara på Ночные Снайперы nu - älskar det bandet och jag tycker att Диана Арбенина (Diana Arbenina) är så grym! ГонщикСтраха нетСветофорыБонни & КлайдАрмияПрекрасных днейАмели в адуГосударствоГуглАбсолютыТолиутротолиночьSmsПитерская och Д.р... I love! 
 
I morgon kommer mitt hjärta hem! Det känns som att han har varit borta i minst ett halvår och jag har nog aldrig längtat så mycket efter något i hela mitt liv. Det känns overkligt!
 
Nu ska jag försöka sova, hoppas det går trots att jag känner mig pirrig, nervös och orolig. God natt!
 




Elin

Hoppas det känns bättre dag! <3
Snart är i alla fall din älskling hemma igen. :)

Och superfina foton!!! :)

Kram <3

2014-07-28, 16:13:29




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0