click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Прекрасных дней
2014-07-13, 21:23:00


Ja, då var det söndag och i morgon är det dags att börja jobba igen! Det känns lite tråkigt att semestern redan är slut, men jag får i alla fall träffa mina underbara arbetskamrater igen och lite rutiner är väl aldrig fel. 
 
Vecka 4 har bestått av:
- frisörbesök (är så nöjd!)
- mys med Emilia, Pernilla och Inga
- sol och värme
- fotografering och redigering
- besök hos morfar och föräldrar
- förlovningsmiddag för syster
Ночные Снайперы
 
 
Jag känner mig riktigt nöjd med den sista semesterveckan och vädret har ju varit underbart! Det har verkligen känts som sommar! Jag har hunnit pyssla lite för mig själv och fixat med bilder. Jag har också försökt plugga lite ryska och anmält mig till höstens kvällskurs. Tycker att det är ett så fint språk! Jag vill lära mig NU.
 
I dag var jag på förlovningsmiddag för min syster och Stoffe hemma hos hans föräldrar, och våra föräldrar var såklart också med. Riktigt festligt och trevligt! Tack Gunbritt och Jan! 
 
Känner mig så trött nu så jag tror att jag ska krypa ner i sängen. Bjuder på en bild av charmtrollet Theo i dag.
 
Sist men inte minst vill jag bara skicka lite kärlek till min familj och mina vänner! I love you! ♥
 









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0