click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Я буду скучать по тебе
2014-06-26, 22:27:00


Seperationsångest och lite oro. Men jag är så trött i dag att jag nog kommer somna gott ändå. Ser fram emot att umgås med min fina familj lite, och Leia! 

I dag har varit en slapp dag, mest kollat massa tennis, ätit jordgubbar och druckit cava. Det är ju Wimbledon Grand Slam-turnering just nu och än så länge är alla mina favoriter vidare - Maria Sharapova, Novak Djokovic, Dominika Cibulkova och Ana Ivanovic. Och Denis favorit Andy Murray också. Det lär väl dröja lite innan man får spela själv igen, men jag längtar! Det är så beroendeframkallande!
 
Dags att sova. Ska ta tåget med min älskling klockan 06.24 i morgon, tidigt när man har semester! Men vad gör man inte för att få vara med honom en liten stund till innan han lämnar landet. 
 




Matilda Holmqvist

Hoppas ni får en trevlig tågresa, och att Denis resa går bra! Kram <3

2014-06-27, 08:04:48
URL: http://myphoto.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0