click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Весна
2014-03-31, 22:10:00


 
I dag blir det en liten uppdatering med några bilder som togs i går i det fina vårvädret. 
 
Förra veckan jobbade jag bara fyra dagar. Var på begravning för min pappas faster i torsdags, lilla Marta som blev 96 år och 364 dagar gammal. 
 
Helgen har varit underbar! Ett par flaskor vin, sushi och våfflor har det blivit. En rysk film utan text (lite för svårt för mig än så länge), tennisträning och mys.
 
Kollat en del tennis på TV också, det var final i Sony Open i Miami. Efter att Maria Sharapova åkt ut hejade jag på Dominika Cibulkova, men det var Serena Williams som tog hem det hela i lördags. Och i går vann Novak Djokovic mot Rafael Nadal med 6-3, 6-3. Han var så grym!  
 
I lördags träffade jag Inga på stan, en ny bekant som jag träffade första gången på Denis systers 18-årsfest i februari. Så himla go tjej, och det var så trevligt att det kändes som att timmarna bara flög iväg. 
 
Hoppas att ni haft en lika bra helg och en bra start på den nya veckan! :)
 




Marie

Så underbart fina bilder! Nu måste jag ut och öva igen.. 😀

2014-04-05, 08:47:44
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0