click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Inspirerad
2014-05-04, 22:37:00


Nu har det varit lite dåligt med bloggandet så jag kände att jag fick ta tag i ett söndagsinlägg i alla fall. 
 
Den senaste tiden har det blivit mest foto, tennis och umgänge med vännerna. Förra helgen kom min älskade syster hit och vi gick på stan, shoppade och fikade. Mysigt! Sen har det blivit lite grillning med Emilia, fotorundor med Åsa och fika med Inga. Och resten av tiden har spenderats med mitt hjärta. Jag är lyckligt lottad som har alla dessa underbara människor omkring mig! 
 
I torsdags blev jag hembjuden till en kille här i stan som tar fina bröllops- och porträttbilder. Han och hans sambo (som brukade vara assistent) berättade massor, visade olika redigeringar i Photoshop och gav mig diverse tips. Jag ska följa med på ett bröllop nu i maj där han ska fotografera för att se hur han arbetar, det ska bli intressant och kul. Supertrevliga människor det med. Efter det har jag varit mycket mer inspirerad och uppdaterat min hemsida, designat nya visitkort och letat efter olika tips. Var ute och fotograferade Inga också, riktigt kul! 
 
I helgen har det blivit fyra timmar tennis. I fredags kväll spelade Denis och jag, i går spelade vi med Inga och Peo och i dag hade jag min vanliga lektion. Så nu får jag vila mina benhinnor några dagar. Men det är så kul, i alla fall om man känner att man gör framsteg. Beroendeframkallande sport. 
 




Elin

Jättefin bild! Ser riktigt proffsig ut! Du är duktig! :) <3 Kram!

2014-05-04, 22:47:29
URL: http://distinguish.blogg.se
Matilda Holmqvist

Vilket vackert porträtt! Vilka härliga färgtoner också!!

2014-05-05, 07:21:29
URL: http://myphoto.blogg.se/
Gabriella

Helt underbar bild, Emma!! Vad duktig du är :) :)

2014-05-05, 09:56:45




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0