click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



День рождения
2014-10-09, 19:17:00


Det var länge sedan jag bloggade. September har verkligen varit den sämsta månaden, inte bara för mig tror jag. Men nu är det i alla fall en ny månad som förhoppningsvis blir mycket bättre. 
 
I går fyllde jag år! Blev firad av min älskling. Fick en tennisväska (designad av Maria Sharapova) som jag har velat ha länge! Och så fick jag en dämpare till mitt rack. Han är bäst! ♥ Vi lyxade till det lite med vin till maten och så gjorde jag en citronpaj som vi fikade med.
 
Fick många gratulationer på jobbet, Facebook och sms också - tack så mycket alla! 
 




Gabriella

Vilken fin väska!! Glad att du hade en fin födelsedag, kära Emma, det är du värd! Stor kram <3

2014-10-09, 20:00:13




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0