click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Älskade Leia
2014-09-08, 21:46:00


Älskade Leia. Kan inte förstå att du inte finns mer. Jag är så ledsen, men så småningom kanske jag kan känna mig glad i stället över att du var så fin och att du hade ett så bra liv. 
 
14 maj 2007 - 7 september 2014
 




Gabriella

Kära Emma, så ledsen jag blev när jag läste den sorgliga nyheten. Jag förstår din sorg, den får ta sin tid. Ge dig tid. Vilken vacker katt, din Leia. Jag tänker på dig. Varm tröstekram <3 <3 <3

Svar: Tack så mycket Gabriella! Det värmer! <3 Jag vet ju att du vet hur det är. Har varit jätteledsen sedan jag fick veta i förrgår eftermiddag. Men det blir väl bättre och bättre. Stor varm kram till dig!! <3 <3 <3
Emma

2014-09-08, 22:44:19
Matilda Holmqvist

Åh nej, usch vad tråkigt! Vad fin hon var! Kram <3

Svar: Tack Matilda! <3 Förlåt att jag inte svarat på ditt mejl än, denna veckan har bara varit helt... den värsta på länge! Ska svara dig snart! Stor kram fina! <3
Emma

2014-09-11, 13:24:53
URL: http://myphoto.blogg.se/
Matilda Holmqvist

Jag förstår att du inte svarat när det har varit en jobbig vecka. Skriv när du har tid men framför allt lust. Stor kram till dig!<3

2014-09-14, 22:29:00
URL: http://myphoto.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0