click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ture
2015-08-23, 00:10:00


I onsdags flyttade Ture hem till mig och Timo. Man ska ju inte ha ensamfåglar och jag tyckte att det kändes kul att skaffa en till. Jag delade av buren så att de fick bo i varsin halva till att börja med, men i går lät jag dem träffas på riktigt.
 
Ture vill så gärna bli vän med Timo men Timo bara ryggar tillbaka. Jag ville ju göra det bästa för Timo men nu verkar han mest stressad och olycklig. Så just nu är de i varsin bur i varsitt rum. Timo är ju så lugn och försiktig medan Ture verkar vara mer livlig och framåt. Vi får se hur det går, de är i alla fall galet söta båda två! 
 
Har kommit fram till att jag gillar djur som inte bara godkänner en direkt. Jag vill hellre bygga upp ett förtroende. Kanske är det därför jag gillar undulater?
 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0