click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Два Мира
2015-01-25, 22:05:00


Det var ännu en vecka. Den har till mestadels bestått av jobb, träning, middag med Emilia, fika med Inga och en hel del tennis på TV.
 
Det är ju Australien Open nu och både Denis favorit Andy Murray och min favorit Maria Sharapova har gått vidare till kvartsfinal. Själv har jag spelat måndag här i stan, fredag med Denis och lördag i Osby. Jag älskar mitt nya rack! Och för varje lördag hos Tomas känns det som att jag blir en lite bättre spelare, han är en så underbar tränare och person! 
 
Denna vecka har jag känt mig lite överväldigad över hur många fina och underbara människor det finns. Det känns som att jag har fått så mycket kärlek. ♥ Ungefär samma känsla får jag när jag lyssnar på Мара, ibland är musik så bra att man inte vet vart man ska ta vägen! Det blir nästan för mycket. 

Annars har jag nu bestämt mig för att börja lite av ett nytt liv till hösten. Efter sju års arbete tänkte jag att jag skulle söka in till högskolan i Malmö. Det är ju inte säkert att jag kommer in, men jag hoppas det! Det ska i alla fall bli spännande om jag gör det! Kommer såkart att sakna mina älskade arbetskamrater, men de kommer ju att finnas kvar.
 
I nästa vecka ser jag fram emot tennisträning, födelsedag (inte min egen) och att träffa Sofia, och jag ska försöka ta upp ryskan igen också. 
 
Kram till er! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0