click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Internationella kvinnodagen
2015-03-08, 21:10:00


Vilken underbar dag det har varit i dag! Vaknade strax efter åtta, gick upp och gjorde smoothie och kollade lite på tennis. Blev själv en stund, sedan kom mitt hjärta tillbaka med en bukett tulpaner.  
 
Internationella kvinnodagen är ju en mycket större högtid i Ryssland än här.

 
 
Det var soligt och varmt ute, så vi bestämde oss för att slå till med årets första grillning. Gick till affären och införskaffade lite saker som behövdes, sedan begav vi oss till parken. Mysigt! Vi gick sedan hem och och jag somnade på sängen en stund, var så trött. Men det kändes lite bättre efter det och vi tog med oss kamerorna till parkeringen högst upp på gallerian. Har inte varit där uppe innan, men det är alltid trevligt med utsiktsplatser. 
 
På tal om utsiktsplatser så saknar jag verkligen Göteborg, att gå upp vid Masthuggskyrkan och se ut över hela staden. Hade lätt tackat ja till att bo där, Göteborg har fastnat i mitt hjärta.

Vi kom hem igen vid halv fem. Packade väskan, åkte till tennisklubben och spelade en timme. Det kändes lite bättre i dag. Spelade i fredags och i går också, och i morgon är det lektion. Jag behöver spela minst varannan dag känns det som, för att inte komma av mig. Hade gärna spelat varje dag, verkligen älskar tennis! ♥

Jag har varit inne i en bra period nu, känt mig piggare och inte haft så mycket huvudvärk. Denna helgen har det dock varit som vanligt, känt mig trött, seg och haft ont i huvudet. Om jag bara hade kunnat låta bli att bita ihop tänderna om nätterna! Tror att mycket beror på det, men jag hoppas att det bara var en svacka över helgen. 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0