click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tre dagars helg
2015-03-30, 20:21:00


Tillbaka på jobbet efter fyra dagar därifrån. I torsdags var jag på sekreterardag här i stan. Rätt skönt att göra något annat en dag, bara få sitta och lyssna på föreläsningar.
 
I fredags tog jag semester! Jag skulle kanske ha pluggat lite inför högskoleprovet, men det gjorde jag inte. I stället åkte Denis och jag till Yngsjö och tittade på tennisbanor, en jättefin och en mindre fin. Tog några bilder vid havet också. I fredags var det också 1,5 år sedan vi träffades! 
 
I lördags skrev jag högskoleprov hela dagen, från 08.30 till 16.15. Det bestod av tre mattepass och två språkpass (ett av mattepassen var bara utprövning inför nästa år). Det var ganska klurigt, jag minns ju inget av ekvationer, algebra, vinklar och sådant. Jag svarade i alla fall rätt på mer än hälften av frågorna, får se vad det blir i högskoleprovpoäng om några veckor. 
 
Annars har vi tittat mycket på tennis, det är Miami Open just nu. Mycket eget spel har det inte blivit och inte någon annan sorts motion heller. Har haft så ont i mitt ben men nu är det bättre, så i morgon ska det spelas! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0