click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



дышать
2016-06-18, 14:32:13


En vecka av nio avklarad på kvinnokliniken. Känner mig så sliten. Konstant trött, och de senaste tre månaderna har jag haft ungefär fem huvudvärksfria dagar. Har i alla fall fått veta att jag har lite mer än fem andningsuppehåll i timmen när jag sover. Ska på uppföljande besök hos en öron-näsa-hals-läkare i början av juli, jag längtar! Tänk om man äntligen har hittat en orsak till tröttheten, jag hade blivit så lycklig!
 
Annars har det varit kul att träffa mina arbetskamrater igen! Blir så glad av dessa fina människor! Har saknat er! ♥ Just nu är jag på gyn-mottagningen, men ska snart till BB, mitt lilla hem! 
 
I går var jag på massage för första gången i mitt liv. Det kändes bra, och ännu bättre om det hjälper mot min stela nacke. Ska dit en gång till om några veckor. Kanske något som man skulle gått på regelbundet, än om det kostar. 
 
Nu ska jag iväg och jobba på Ungdomsbasen. Inte helt lyckad planering med jobb elva dagar i streck, men det är bara att stå ut. Jag fick i alla fall sovmorgon i dag! 
 
I veckan som kommer ska jag passa en nymfparakit! Ser verkligen fram emot det! Ska ta väl hand om den lille killen! 
 




Anonym

Det var såå kul att träffa dig igen Emma ❤️

2016-06-19, 00:22:55




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0