click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fredag
2008-08-29, 17:40:51


Det känns som att det har varit mycket i dag. Jag har stått i luckan. Plötsligt kommer det tre patienter på samma gång med massa anhöriga och ingen vill vänta. Men det mest otäcka var när en dam i 60-årsåldern skulle anmäla sig. Jag hade fyllt i de flesta uppgifter men sen helt plötsligt bara ligger hon ner med huvudet vid luckan. Personalen rusade ut och tog in henne. Jag kände verkligen att jag tyckte om henne så det kändes så tråkigt. Men jag sa några ord till henne innan jag gick hem i alla fall. Hoppas hon blir bra igen.

Annars tänker jag mest på mamma. Vet inte något mer än i går. Saknar henne så mycket! =/

Ska iväg till Christian och Pernilla om lite mer än en timme. Ska bli bjudna på middag och sen gissar jag på att det blir massa spel. ;) I morgon åker vi upp till Kallinge och stannar där till söndag. Och på måndag ska jag äntligen åka till Sjöbo och hälsa på mamma!

Nu ska jag fixa lite. Snart kommer min fina underbara älskling hem! *längtar*








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0