click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Söndag
2008-08-31, 22:54:57


The Last Day Of Summer.


Eftersom jag har skrivit alla andra dagar denna veckan måste jag ju skriva i dag med. Känner mig lite slut, har varit en jobbig vecka. Jag hoppas att de kommande blir bättre!

Har varit en bra dag i dag i alla fall. I förmiddags var vi på loppis i Ronneby. Köpte 2 spel till Playstation 2 - Soul Calibur III och Sega Mega Drive Collection för bara 40 kronor styck. De ser helt nya ut, sjysst! Blev även 3 filmer för 50 kronor, några böcker som jag ska ge till mamma i morgon och ett vanligt spel. Efter det gick vi en liten sväng på Maxi. Köpte Batman Begins på blu-ray. Blev god middag och en runda Plocketolva med svärfar också.

Tänkte nog köpa ny bilstereo snart. Tror det blir en Pioneer för lite mindre än 2000 kronor. Ska ju vara för iPod. Kanske det kommer nya MacBooks i september. *hoppas hoppas*

I morgon åker jag till Sjöbo och stannar till onsdag!




Helena

Hej! Ja, ted hade haft jättekul på lägret.. Gick rätt bra eftersom hade en kompis här på kvällen tills jag skulle sova. Så hann inte tänka så mycket på att han e borta o så :).. Hehe. Jaa, vad önskar du dig förresten då du fyller år?? :).. Hur mår din mamma nu? hoppas hon är bättre och får komma hem snart :)... Kraaam!

2008-09-01, 14:54:50
URL: http://charmeleon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0