click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Språk
2008-08-11, 15:30:36


Ja, då var min semestervecka slut. Den gick alldeles för fort, men den var riktigt bra i alla fall! Ted och Helena var först här i några dagar och sedan var vi allihop i Kallinge hos Tims föräldrar. Blev bland annat restaurang, dans, fika, promenad, kortspel och film. :) 

Var på biblioteket för en stund sedan och hittade massa roliga saker att låna! Blev två böcker, en om Kina och en om Japan, en språkkurs i kinesiska (får se om jag ger mig på den) och en i teckenspråk.

Jag vill lära mig teckenspråk, japanska och kinesiska. Hade varit kul att ta lektioner i sång och fiol med. Och sen hade det väl inte varit helt fel att lära sig någon dans heller. Så mycket jag vill lära mig!!




Helena

Jaa, ni är så välkomna hit till Örebro iaf ;)!! Jaa, vore kul att lära sig kinesiska o japanska, men tror inte jag är så bra på sånt språk :P... Ehrm. redan glömt hur man säger tack.. vad var d nu, suck, så dåligt minne. haha. Har det på tungan men... arigato! (Ok, erkänner.... frågade Ted. haha) :P. måste träna på d där :). Men kurs i dans, d skulle jag oxå vilja göra faktiskt!! :) så kul! :) Kraamar!

2008-08-11, 18:47:31
URL: http://charmeleon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0