click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Torsdag
2008-08-28, 13:08:22


Denna dagen började med tvätt. Har glömt bort två tvättider i rad nu, så fick ta i dag 7-11. Hann med att tvätta allt i alla fall. Började röja ut lite ur min garderob. Har inga hängare kvar, så jag tänkte att det kanske var dags att rensa lite. :P Tänkte göra lite pannkakor snart och sen är det väl dags att bege sig till jobbet igen. Rätt lyxig tur i dag med, 16-22.

Ringde till IVA för en stund sedan. De tyckte att mamma hade blivit liiiite bättre. Sköterskan sa att hon har en svår lunginflammation men att hon skulle bli bra. Hon var jättetrevlig och sa att jag fick ringa igen när jag ville. :)

Nu ska jag fixa vidare. Lyssnar på Still, Nine Inch Nails. Underbar! :)


Breeze still carries the sound
maybe i'll disappear
tracks will fade in the snow
you won't find me here

Ice is starting to form
ending what had begun
I am locked in my head
with what I've done

I know you tried to rescue me
didn't let anyone get in
left with a trace of all that was
and all that could have been








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0