click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sister
2008-12-21, 03:12:10


Känns nästan som att klockan är tre mitt på dagen nu. Tiden gick så fort. Har slagit in julklappar hela kvällen (och halva natten). Såg inte ut att vara så mycket men när man väl började slå in dem så var det en hel del!

Egentligen ville jag mest bara skriva att jag har världens bästa syster! Vad skulle jag gjort utan henne?! Det skulle varit så tråkigt om man inte hade några syskon. Nu har man någon att prata med om saker man har gjort ända sedan man var liten. Och man vet att man alltid har någon som finns där. Jag är så glad för det! <3





Elin

Vad skulle jag göra utan dig? :) Är också glad för att jag har dig, hihi! Du är bäst! :) <3

2008-12-22, 21:58:43
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0