click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Pinchgraft
2008-02-05, 22:00:19


Nej, vårdavdelningar är nog inget för mig. Längtar redan ner till mottagningen igen fastän jag bara varit på avdelningen i två dagar. Där är i alla fall en del sköterskor här som verkar trevliga. Och i dag snackade jag lite med en kille som var sjuksköterskepraktikant. 

Jag fick vara med på en rond i dag och även en pinchgraft. Vid en pinchgraft tar man hudflikar från låret och lägger dem i såret. Intressant, men bensår ser riktigt otäcka ut!




Britt-Helene

Hej på dej Emma!
Verkar läskigt med pinchgraft. Inte så kul på avdelningen förstår jag. Men som jag alltid har sagt, trivseln med arbetskamraterna är viktigare än att arbetet är jätteroligt. Bara en dag kvar sedan blir du långledig. Något att se framemot.
Kramar från mamma.

2008-02-06, 12:38:58
Emilia

Åhh.. Vilket superäckligt sår! Haha, jag tycker att det är bättre och roligare på avdelning.. Men smanken är väl som baken antar jag..
Kram = )

2008-02-06, 20:44:41
URL: http://encephalon.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0