click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Two hours to go
2008-02-07, 13:58:04


Är på avdelningen nu. Fick sitta i ett rum för mig själv nu en stund och fixa med ett PM. Snart är det slut för i dag! *längtar*

I kväll ska vi till Staffanstorp och lämna Leia. Hon ska vara där i helgen när vi åker upp till Örebro och Stockholm. Kan inte fatta att vi ska iväg. Om två dagar ska vi ju se The Cure! Så i morgon åker vi till Ted och Helena.

Fick förresten SSX Tricky (snowboardspel) i går. Vann det på Tradera. Har inte hunnit prova det än, men jag hoppas att jag får en liten stund till det i kväll. Verkar kul!




Annci

Då önskar jag en trevlig resa och hoppas att det känns bättre när du kopplat av ett tag.

2008-02-07, 16:58:16
Emilia

Åhh fubbigt att du ska se the cure din lilla... Men men, Kenneth, jag är glad för din skull anyways! Kram = )

2008-02-07, 20:36:01
URL: http://encephalon.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0