click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Våfflor
2008-02-24, 23:01:03


Ännu en helg är över. Dessa två dagarna har vi bara varit hemma och slappat, skönt! :)

I går blev det en hel del SSX Tricky! Tim och jag var ute och gick en sväng och sen såg vi på Marie Antoinette på kvällen.

I dag har jag pysslat en del med mina recept. Sen röjde jag i klädkammaren några timmar. Blev lite chockad när jag hade lagt ut alla mina kläder på sängen, det var ingen liten hög!! Tim insåg att jag behövde ett hyllplan till att lägga mina kläder på, så han började snickra ihop en hylla. Det blev riktigt bra! Nu kan man till och med komma in i garderoben! :P 

Gjorde våfflor i dag! Tim tog sina våfflor med vaniljkräm(?!) och jag mina med grädde och sylt. Gott, men sen blev man rätt extremmätt.

Våfflor vs




Helena

Vaniljkräm?! Tja, bröderna Larsson slutar aldrig att förvåna mig, haha.... Det är tur att vi är normala vi ;) :D KRAAAAM!

2008-02-25, 14:57:03
URL: http://charmeleon.blogg.se
Daoruang

Tycker inte att det ser så aptitligt ut med vaniljkräm på våfflan, men smaken är väl som baken. Gott med våfflor i alla fall! Det där med mycket kläder känner jag igen... ändå rensar jag flitigt. Kan det ha att göra med att jag är en duktig shoppare? *ler* Vi ses i morgon i skolan! Kram

2008-02-25, 21:32:43
URL: http://darling79.blogg.se
Elin

Åh vad gott med våfflor! Håller med de andra att din våffla ser godast ut, hihi. :) Förstår att det var en rejäl hög med kläder, så mycket som du ärver av mig, haha. ;) Men det är kul! Kyckling i marinad lät gott också, mums, nu blev jag sugen på det! :D Kramar till min favorit-syster!

2008-02-25, 21:56:39
Emilia

Haha, även fast jag inte gillar grädde så föredrar jag nog ditt sätt att äta våfflor på.. = ) Skönt att vara hemma i dag, men blev lite orolig när jag såg att inga var inne på MSN, fast det kanske bara var jag som var uppe tidigt..! Kramar!

2008-02-26, 09:51:25
URL: http://encephalon.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0