click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Bloggdesign
2008-01-12, 02:26:10


I dag har jag försökt att designa min blogg lite. Har pysslat med det ett antal timmar nu. Det tar lite tid innan man förstår hur det funkar, men nu har jag lite koll i alla fall. Har haft stor hjälp av designexperten Emilia också! ;)

I kväll har vi sett på The Blair Witch Project. Den var väl okej, men inte så mycket mer. Borde sova nu. God natt!




Helena :)

Heeej Emma! Kul att du skaffat en blogg, kommer nog besöka din sida ofta, hehe.. Blä, ogillar The Blair Witch Project :).. men mest för att jag blir lite åksjuk när jag ser den :).. Längtar till februari då ni kommer hit!! :) Hälsa till Tim o Leia från mej! Många kramar / Helena

2008-01-13, 22:17:31
Ingrid

Hej Emma! Snygg design! Med facit i hand verkar det som om bloggandet passar dig utmärkt.

2008-02-07, 16:28:28




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0