click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



LIA
2008-01-30, 19:25:13


Denna dagen har verkligen gått snabbt! 

I förrmiddags var jag inne på ljusbehandlingen och satt i luckan. Satt där själv medan den ordinarie sekreteraren, Birgitta, var på sitt rum och skrev. Det är ganska roligt att vara där. Birgitta är så trevlig och vi satt och snackade om katter i dag. ;) På fredag skulle hon vara ledig så jag ska sitta i luckan på eftermiddagen.

Igår var jag med enhetschefen en stund och kollade på flex och lite sånt. Fick en uppgift av henne att göra en tabell (något schema som läkarna skulle fylla i). Och i dag efter lunch hade jag fått ännu fler uppgifter av henne att pyssla med. Hon ville att jag skulle justera en del PM och göra dem enhetliga och snygga. Roligt! 

Har även hunnit träffa kemisten Ola i dag. Han visade mig labbet och berättade lite om allergier och tester. Han var väldigt trevlig han också. 

Fick också veta i dag att sommaren är räddad! De vill ha mig på Akuten denna sommaren med. Det känns rätt bra, och lönen var över mina förväntningar! Kanske man kan prova på att jobba natt någon gång då med. Vi får se. :)




Daoruang

Vad roligt att du har fått så många roliga saker att pyssla med som inte har med journalskrivning och patientadministrativa saker att göra. Skoj! Skönt att din sommar är räddad! Själv håller jag fortfarande alla dörrar öppna, så vi får se vad jag väljer till slut. Ha det bäst! Kram

2008-01-31, 05:32:46
URL: http://darling79.blogg.se
Emilia

Hoppas du klarade av att sitta i receptionen själv i dag! = ) Det ska bli kul i sommar, Elin ska visst också jobba på Akuten i sommar, så vi tre i alla fall, nice! Ha det bra! Kram

2008-01-31, 17:11:07
URL: http://encephalon.blogg.se
Linda

Halloj Emma!
Det låter som du har det riktigt gött och trivs. Ser att du också ska tillbaka till akuten i sommar, nice! Jag kommer också....stackars er....
Jag hade ju bestämt att ha is i magen ang jobb... men så blev det inte. Det lär väl bli annorlunda denna sommaren, inte bara luckan utan nu blir det skriva bak i kulissen... hjälp... blir litta nervös när jag tänker på det men det ska nog gå bra. Nu är det sköna fredag igen... du får ha det gott i helgen. Höres.
Kramizzz

2008-02-01, 17:43:23




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0