click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Klassmiddag
2008-01-18, 21:28:09


I dag hade vi handledarträff i skolan. Mina två handledare Britt och Marita verkade väldigt trevliga! Sedan var det samtalet med Patricia. Det gick bra, hon hade inte så mycket att klaga på. Fixade även med vår projektarbetsenkät. Kopierade upp 500 sidor, vilket blev 100 enkäter.

Hann med en sväng på H&M innan det var dags för klassmiddagen! Jag och nio till från klassen var ute och åt på ett ställe i Kristianstad, vilket var mycket trevligt! Satt där i nästan tre timmar och åt och snackade. Känns som att man hade kunnat vara kvar där i några timmar till! ;)

Nu har Tim och jag hyrt film och köpt lite godis. Blir 28 Veckor Senare. :)

image7




Emilia

Haha! Vi köpte också pizza och åt popcorn.. Kollade dock inte på samma film, har redan sett den! Kollade på Jane Austens Book Club.. En tjejfilm kan man väl säga.. Ha det mysigt i kväll, och resten av helgen också..! Kramis!

2008-01-18, 21:39:59
URL: http://encephalon.blogg.se
Daoruang

Jag hade också kunnat sitta kvar på restaurangen ett bra tag till. Min sambo blev förvånad att jag kom hem så tidigt. Han trodde att jag skulle komma hem mitt i natten typ. Låter som en bra idé det där med att gå ut någon kväll. Jag hänger gärna på! Nu är det sovdax för det börjar kännas jobbigt i huvudet. Men det var gott med drinkar! :-) Ha en underbar helg och en trevlig LIA! Kramizar

2008-01-18, 23:16:47
URL: http://darling79.blogg.se
Daniel

Jo det var kanonskoj igår att gå ut och äta. Kanske vi skulle gå ut dom som vill någongång sen. Jag hänger gärna på om jag kan.

2008-01-19, 11:57:06
URL: http://tretorn76.blogg.se
pernilla

Vi hittar gärna på något med er snart. Min kurs började idag, får vänta tills allt har lugnat ner sig bara. Det är så stressigt nu och långa dagar.

ha det så bra
Kram pernilla

2008-01-21, 19:17:04




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0