click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Living Together
2008-01-13, 00:59:05


I dag var Tims föräldrar här. Vi åt på kinarestaurang och spelade Hjärter. Sen gjorde Tim och jag smulpaj och såg på film, The Woodsman. Den var ganska menig. I morgon blir det kanske ILVA och IKEA. Och om det inte blir det får jag väl titta lite på engelskan och försöka göra en fin bakgrund till min blogg.





Anonym

Jag vill också bo i er lägenhet, den är så fin! Nästan så man skulle vilja flytta in i lägenheten under er!! Jag ska inte ens börja snacka om vår lägenhet (som jag nästan börjat hata!) med orange tapeter m m.

Din blogg har blivit riktigt snygg tycker jag, med färger, teckensnitt och med en riktigt snygg header! = ) Du kan vara nöjd... Ha det kul på IKEA!

2008-01-13, 12:52:11
Anna

Vad fint ni har det! Hur är den soffan egentligen är det skön? tycker klädseln är så mysig.

Kram Anna (klassen)

2008-01-13, 20:43:41
Anonym

Hej Emma! En sån fin blogg. Har ni flyttat soffan eller är det en synvilla? Vi får nog snart komma och hälsa på så att vi håller oss uppdaterade.
Kram mamma.

2008-01-13, 21:54:35
Les

Jag ser fram mot att få läsa om dina upplevelser från dagarna under LIA:n.
De andra lärarna ska också få kännedom om din bloggadress.
Ha det så trevligt...

/Lennart

2008-01-14, 20:29:51




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0